Pokračujeme:

O tomto víkendu tedy o sobotě 18.11. jsem opět poskočil o kus dál. Udělal jsem zbytek, koupil nové patice do světel h4 keramické proti vyreznutí. Nandal blinkry. Vše vyzkoušeno, takže auto svítí blíká a hlavně jezdi! To je důležité. Po roce jsem usedl za volant a byl tu mrchu konečně projet v ulici, pak jsem zjistil problém obří bulbina v chladícím systému mi přehřívala motor, dále se mi pohnul rozdělovač, jelikož z minula jsem zapoměl přitáhnout šrouby. Takže jsem zastavil a dolíval a odvzdušňoval vodu, kdo by řekl, že do D15 se vejde 7 litrů kapaliny, pak jsem otáčel rozdělovačem abych zjistil nejlepší polohu pro motor. Předstih nastaven krásně, motor už neškubal a vrněl si krásně. A hlavně NEKOUŘIL!!!!! Můj bývalí motor který měl nalítáno pouze 205 000km byl na odpis, když jsem vyděl sedla ventilů a hlavně písty tak mi to bylo jasné....větší hnus jsem neviděl. Tento rádoby nový motor má nalítáno 260 000km a je naprosto ready. Nekouří!!! Když byl rozebraný, tak byl čistý jak dětská prdelka i co se týká chladícího systému, kanály atd....jak nové z linky, předešlý majitel se o něj moc dobře staral. Né, že bych já se o něj nestaral, ale už při koupi jsem věděl, že je na pokraji smrti, bral jsem to pro kastli, bohužel ta nakonec byla v horším stavu než samotný motor. Jo byl jsem mladej a blbej. Poučen pro budoucí nákup. No vraťme se zpět k autu, po jízdě jsem se trochu bál, velká loď, atd....prostě nezvyk. Nejvíce mne dostal podvozek, komplet po repasu, nic nemlátí, ale je to nějaký tvrdý i přes to , že je podovzek origo :D a pak brzdy, většího zabijáka v brzdách jsem neřídil. A hlavně ta ručka, na 3 zuby bez štelování. To víte, mám teĎ peugeot 306 na popojížďky a tam ručka neni :D No takže po zkoužce jízdou bylo auto zaskladněno protože mrazy se blíží a já nemám ještě katalyzátor ani koncák. Musí to chvilku ještě počkat. Ale jak mile to bude pak už mne čeká byrokracie. STK, POJIŠTĚNÍ, atd.....

DALŠÍ:

Dobrý podvečer. 
 
Událo se spousta NOVINEK! Minulý týden, tedy celý víkend jsem se snažil nahodit motor, bohužel bez úspěchu. Benzín střílel do sání. Na clubu jsem dostal spoustu rad, bohužel bez úspěchu. Nakonec ve středu jsem si domluvil mechanika, ten zjistil problém, myšky si daly k večeři dráty. Tak je zaletoval. Seřídily jsem předstih, aspoň nějak od oka a motor naskočil taková euforie byla k nezaplacení. Pak byla pauza do soboty, kdy jsem začal dokompletovat, zatím ze starých dílů, ale začal, orezlé blatníky, čelo, klakson, dodělané kravinky na motoru jako kryt svodů apod.....a pak když jsem chtěl nandat řemeny na řemenici a hle z c4g nesedí řemenice z kladkou na altíku a na servo. Takže mne čekal další porod ze starého motoru z něhož byl jen holý blok a právě řemenice, vymyslet jak si motor ukotvit proti pohybu byl trochu oříšek, ale větší mne čekal na c4g motoru. Naštěstí se povedlo a řemenice jsou prohozené a řemeny nandané. Doplněné všechny kapaliny vč, brzd atd....dále jsem domntoval nárazník, bohužel díky nepřízni počasí mi tam zbyla jen montáž světel a nové elektriky k nim. Takže finišuji. Až to bude budu shánět katalyzátor a zadní díl výfuku, pak na servis doseřídit podle stroboskopu předstih, udělat  geometrii celého auta a pak na evidenčku.
 
A po novém roce, se bude muset koupit nové čel, blatníky, kapota, nárazníky. Prozatím stop.
 
 
Dobrý den, máme zde pokračování. Dnes se budeme bavit o dalších věcičkách co se udělalo. Za prvé se předělával motor z c4g aby pasoval do c5g a s tím vše spojené. V první řadě, byli vyměněn držák motor. Potom vřertaný držák rozdělovače, přepájené kabely pro konektor. Komplet vyměněn termostat, vč výměníku oleje, potrubí, atd....byl dán jiný ventil dekl, jiná vana s novými těsněními. Dále byli vyměněny klouby na poloosách. Další co bylo byli prachovky na řízení, čepy, pružiny, silenty v předních ramenech. Nasazena kapota. Dané tapce zpět do dvěří a zapojení vnitřní elektriky. 
 
!!!!!!!!!!!!!!!Vtipná lamela
 
 
 
Přišel den kdy jsem chtěl nandat motor, zjistil jsem kde mám lamelu :D Nemám, 2 dny jsem jí hledal, s tím, že asi není. Včera 24.10 jsem zjistil, že byla na druhém motoru :D není to k pokakání :D Tak držte palce a snad bude i video z prvního startu.
 
 
Musím k částce dále přičíst další práci v servise....další 1000,- za přední silenty a výměnu pružin. Dalších 700,- za spraye.

 

Další díl:

RENOVACE - Můj již druhý projekt HONDA CIVIC EG SEDAN 93

 
Dobrý den přátelé, klubáci, nezvaní návštěvníci. Toto je projekt o kterém jste neslyšely. Renovace začala z jednoho prostého důvodu. Motor žral oleje jak namydlená svině. Tudíž na TK mi řekli nashledanou. Takže první na co se muselo přijít kam postavit auto. Já z paneláku. No tak jsem to lupnul ke statku mé rodiny....jediný kdo tam byl za tu víckrát než já je déšť. Takže místo by bylo. Co teď? Po 50 000 ujetých km s tímto vozem jsem začal sundavat, blatníky, kapotu, atd....a to je zatím celé, protože jsem si přetrhal vazy v noze a již 5 týden se na to nesáhlo, i díky nepřízní počasí. Během toho mi ale přišel motor. Není nový, ale má nejto asi 150 000k a olej nepapá, ba jsem na to dokonce dostal záruku. Fotky motoru uvidíte pod tímto textem....No a jak čas pokračoval zvládl jsem povolit poloosy apod...ono se to nezdá, ale skákaly jsme na tom dva a třetí si div nezlomil nohu o brzdový pedál....povedlo se. Voda vypuštěna, tlumiče přední pryč, zbývá táhlo řazení z převodovky a pár čidel a motor může jít ven. Zatím nevím kdy, ale až to proběhne určitě dám nějaké fotky k přezkoumání.
 
 
Dále jsem také rozjel shánění dílů. Jak jinak než přes internet. 99% chci aby na mém autě bylo nových. Tedy co se týká podvozku, motoru...takže už jsem začal sledovat ceny od silentů do ramen po kované písty až dokonce po lak. 
Moje snažení vygradovalo v díly za 200 000kč :D což snad do toho nedám no i když :D V každé složce je minimálne 20 nebo 30 odkazů na díly. Nejen to, našel jsem si i některé návody které se mi nechtělí číst v knížce na youtube. Když budou peníze a čas tak se do toho dám...nejdřív noha :D
 
Další pokračování, dostal jsem se k vyndání motoru, jeden den mi trvalo vyndat sundat hadičky, elektriku než jsem se dostal k samotnému motoru, podívejte se na obrázky a uvidíte.
 
Vše jsem dělal sám, bez pomoci profi nástrojů Stačila velká gola, místo kočky jsem použil na uchycení traverzu na kterou bylo namotnováno několik kurt, ten motor drželi, pod motor, jsem dal 2 kozičky na nejníž. Malý příruční hever, jsem vypumpoval pod motor. Pomocí šroubů které jsem povoloval na držácích, se motor pomalu dostával dolu. Když kozičky nestačili vyndal jsem je a dal pod motor cihly. Pomalu jsem cihlu po cihle ubíral dokud motor nebyl dole.